1. Osnovni podatki o katalogu | |
Naziv organa: | Komunalno podjetje Ormož d.o.o. |
Odgovorna uradna oseba: | Pavla Majcen, Direktorica podjetja |
Datum prve objave kataloga: | 20.09.2006 |
Datum zadnje spremembe: | 30.12.2016 |
Katalog je dostopen na spletnem naslovu: | http://www.kp-ormoz.si/ |
Druge oblike kataloga | Katalog je dostopen tudi na sedežu podjetja v tiskani obliki ali preko elektronskega naslova tajnistvo@kp-ormoz.si |
2. Splošni podatki o organu in informacijah javnega značaja s katerimi razpolaga | |
2.a Organigram in podatki o organizaciji organa | |
Kratek opis delovnega področja organa: | Komunalno podjetje Ormož d.o.o. je v skladu s Standardno klasifikacijo dejavnosti registrirana za opravljanje preko 100 dejavnosti, med katerimi so najpomembnejše predvsem zbiranje,čiščenje in distribucija vode, dejavnosti javne higiene,ravnanje z odplakami, ravnanje z odpadki, čiščenje okolja, zbiranje in odvoz odpadkov, upravljanje s kopališči, vzdrževanje zelenih in javnih površin, gradbena dejavnost, zimska služba, upravljanje z nepremičninami, idr.. |
Seznam vseh notranjih organizacijskih enot | Delo Komunalnega podjetja Ormož d.o.o. je organizirano v naslednjih sektorjih oz. procesih:
§ |
Proces | Vodja procesa | Elektronski naslov | Telefonska številka |
Prodaja | Majcen Pavla | dir@kp-ormoz.si | 02-741-06-44 |
Nabava | Majcen Pavla | dir@kp-ormoz.si | 02-741-06-44 |
Vodovod | Kolbl Bogdana | vode@kp-ormoz.si | 02-741-06-48 |
Komunalne dejavnosti | Hriberšek Ludvik | odpadki@kp-ormoz.si | 02-741-06-47 |
Dimnikarstvo | Fajfar Danijel | dimnikarstvo@kp-ormoz.si | 02-741-06-49 |
Gradbeništvo | Zorjan Lidija | grad@kp-ormoz.si | 02-741-06-53 |
Finance, računovodstvo, kadri | Veršič Matjaž | versicm@kp-ormoz.si | 02-741-06-46 |
Uradne ure:
Hardek 21c, 2270 Ormož
Uradne ure: od ponedeljka do petka od 07.00 do 15.00
Organizacijska shema podjetja
2.č Seznam predlogov predpisov (preko državnega oziroma lokalnega registra predpisov) | |
Družba z navedenim trenutno ne razpolaga. | |
2.d Seznam strateških in programskih dokumentov po vsebinskih sklopih | |
Ceniki: | |
2.e Seznam vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov | |
Vrste postopkov, ki jih vodi organ | 1. Izdaja soglasij:
Projektni pogoji za pridobitev gradbenega dovoljenja za vodovod in kanalizacijo : · Vloga · Lokacijska informacija pristojne občine
Soglasje k projektni dokumentaciji: · Pregled izdanih projektnih pogojev ter izdaja pozitivnega ali negativnega soglasja.
Izdelava smernice
Izdaja soglasja
Priključitev na javni vodovod in kanalizacijsko omrežje · stanovanjska hiša, stanovanjske enote v bloku, počitniške hiše, zidanice, industrijski in poslovni objekti, trgovski, gostinski, obrtni ter kmetijski objekti, objekti družbene dejavnosti,objekti proizvodne dejavnosti, ki rabijo vode za tehnološke namene o Potrebno predložiti: – gradbeno dovoljenje, – izjava oz. potrdilo pristojne občine o poravnanih obveznostih do nje, – skleniti s Komunalo pogodbo za priključitev (voda, kanalizacija) ter plačati obvezni prispevek pred priključitvijo (glej Ceniki). |
2.f Seznam javnih evidenc, s katerimi organ upravlja | |
Seznam evidenc | Register zbirk osebnih podatkov
1. kataster javnega vodovodnega omrežja (skladno z Uredbo o oskrbi s pitno vodo; Uradni list RS, št. 88/12), v katerem se evidentirajo podatki o: • objektih in napravah primarnega in sekundarnega vodovoda • hidrantnih omrežij in hidrantih, če so oskrbovani iz javnega vodovoda • priključki na javni vodovod, itd. 2. kataster javnega kanalizacijskega omrežja (skladno z Uredbo o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske vode, Uradni list RS, št. 88/11, 08/12, 108/13), v katerem se evidentirajo podatki o: • objektih in napravah sekundarne in primarne javne kanalizacije • priključkih na javno kanalizacijo, • izdajanje ocen obratovanja malih komunalnih čistilnih naprav 3. kataster objektov in naprav za ravnanje s komunalnimi odpadki 4. kataster grobov za obračun za občine Ormož, Sveti Tomaž in Središče ob Dravi v katerem se evidentirajo podatki o: • grobnih prostorih oz. grobnih parcel • najemnikih grobov |
2.g Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov | |
Na podlagi 26. Člena ZVOP-1 se katalog zbirk osebnih podatkov nahaja na spletni strani informacijskega pooblaščenca. | |
3. Opis načina dostopa do posameznih sklopov informacij | |
Opis dostopa do posameznih sklopov informacij-splošne informacije o dostopu do IJZ:
– Priprava kataloga IJZ temelji na dejstvu, da morajo uporabniki, da bi lažje uresničili svoje pravice po Zakonu o dostopu do informacij javnega značaja, imeti jasen vpogled v organizacijo in njeno delovno področje z jasnimi informacijami o vsebinskih sklopih IJZ, ki jim ga organizacija posreduje. – Katalog IJZ je obsežen in pogosto spremenljiv dokument, zato se daje prednost elektronskih objavi, ki pa mora zaradi obstoja digitalne ločnice omogočati tudi izpis v fizični obliki. Elektronski katalog IJZ omogoča tudi prednost neposredne povezave na posamezne dokumente, kar uporabnikom omogoča enostaven in učinkovit dostop do posameznih IJZ, ter zavezanca razbremeni ročnega posredovanja zahtevanih informacij po katalogu. – Več o izvrševanju pravic v zvezi z dostopom do IJZ najdete na spletnem naslovu Informacijskega pooblaščenca. Uredba o posredovanju in ponovni uporabi IJZ – Vlada Republike Slovenije je izdala Uredbo o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja na podlagi 11. člena, petega odstavka 25. člena, 35. člena in šestega odstavka 37. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja, ki je bila objavljena v Uradnem listu RS, št. 24/16. Čistopis zakona in uredbe je dosegljiv na spletnih straneh Pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja. |
|
4. Stroškovnik | |
Stroškovnik, cenik in pogoji za ponovno uporabo informacij javnega značaja:
Stroške posredovanja informacij, enotni stroškovnik in način plačila stroškov določa Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 16 do 18. Za posredovanje informacij lahko organ prosilcu zaračuna le materialne stroške, kadar ti presegajo 20 eurov (z vključenim DDV). Cene materialnih stroškov za posredovanje informacij javnega značaja so (brez DDV): 1. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A4 0,06 eura, 2. ena stran fotokopije ali tiskanega formata A3 0,13 eura, 3. ena stran fotokopije ali tiskanega večjega formata 1,25 eura, 4. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A4 0,63 eura, 5. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega formata A3 1,25 eura, 6. ena stran barvne fotokopije ali tiskanega večjega formata 2,50 eura, 7. elektronski zapis na eni zgoščenki CD 2,09 eura, 8. elektronski zapis na eni zgoščenki DVD-R 2,92 eura, 9. elektronski zapis na enem USB-ključku, cena, po kateri je USB-ključek organ nabavil, 10. pretvorba ene strani dokumenta formata A4 iz fizične v elektronsko obliko 0,08 eura, 11. pretvorba ene strani dokumenta formata A3 iz fizične v elektronsko obliko 0,20 eura, 12. poštnina za pošiljanje informacij po pošti skladno z veljavnim cenikom za poštne storitve. |
5. Ponovna uporaba informacij javnega značaja |
Zaračunavanje mejnih stroškov in cene ter drugi pogoji uporabe so določenih v Uredbi o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja v členih 20 do 26. |
6. Seznam najpogosteje zahtevanih informacij javnega značaja |
Seznam najpogosteje zahtevanih informacij oziroma tematskih sklopov:
– Elaborati o oblikovanju cen storitev, – Količine zbranih, obdelanih in odloženih odpadkov, – Odloki in sklepi za obračunavanje najemnine za grobna mesta, |